COM ENS ORGANTIZEM

L’Assemblea General, formada per tots els socis, és l’òrgan superior de govern de l’Associació. Els acords, adoptats de forma democràtica, són d’obligat compliment per a tots els socis.

Convocada i presidida pel president es reuneix a l’mínim un cop a l’any.

Les assemblees generals poden ser ordinàries o extraordinàries, depenent dels temes a tractar.

Entre les seves comeses estan l’aprovació de quotes, memòria anual d’activitats, balanç de comptes i pressupostos, l’elecció de President i la seva Junta Directiva, la modificació d’Estatuts, …

els acords es consignen a l’acta que es realitza a cada reunió.

La tasca dels membres de la Junta de l’AMPA és voluntària, no remunerada, i en les nostres actuacions influeixen molts factors humans i econòmics, però també es cert que treballem amb tota la nostra bona  intenció i  responsabilitat.

La Junta de l’AMPA està representada i col·labora  amb tots els organismes  i activitats escolars.

El mes de setembre la Junta estableix  un calendari intern amb les dates de  totes les reunions i activitats que realitzarem al llarg del curs.

Durant el curs la Junta es reuneix, aproximadament un cop al mes, amb la finalitat de dialogar i organitzar  les diferents activitats mensuals i  altres assumptes  que puguin sorgir.

El mes de març es realitza l’Assemblea General Ordinària on s’informa del balanç econòmic anual, de les dades de les activitats extraescolars i altres incidències.

 

Junta Directiva

 

PRESIDENTA

Rosi Medina Garcia

VICEPRESIDENTA

Mónica Genesta Friol

TESORERA

Maria José Lopez Molina

SECRETARÍA

Silvia Torregrossa Campos

 

* Nova junta pendent d’aprovació en assemblea de socis/es.